Submeniul Intrebari frecvente
Inregistrare
Doresc sa achizitionez imediat dupa inregistrare, ce trebuie sa fac?
Faceti clic pe link-ul din e-mail-ul de confirmare, dupa care va logati pe pagina si puteti incepe achizitiile.
In procesul de inregistrare nu pot selecta orasul.
Se poate intampla ca programul sa nu cunoasca toate orasele sau localitatile. In acest caz, dupa introducerea
datelor necesare (date vehicul, date personale, date despre piese si/sau numarul Cardului Auto), solicitati
informatii pe adresa de e-mail serviciulclienti@unixauto.ro
sau mergeti personal la cea mai apropiata filiala UNIX de locatia Dvs. de resedinta, unde colegii va vor ajuta in
solutinarea problemei.
Pasii inregistrarii:
Pentru inregistrare accesati
interfata de inregistrare
Ca prim pas, completati formularul de inregistrare.
Dupa introducerea datelor personale, puteti inregistra datele de baza ale vehiculelor Dvs. prin clic pe butonul Adaugare
vehicul nou.
Pe pagina de Adaugare vehicul nou selectati tipul autovehiculului.
Selectati detaliile vehiculului si faceti clic pe butonul Continua la tip.
In cazul in care sistemul a afisat mai multe rezultate, cu ajutorul filtrului aflat in partea stanga puteti restrange lista. In plus,
detaliile vehiculului pot fi accesate prin intermediul butonului Date detaliate.
Dupa identificarea exacta puteti continua prin apasarea butonului Selectare.
Daca doriti, puteti introduce numarul de inmatriculare si seria de sasiu a vehiculului, dupa care apasati butonul Salvare date
autovehicul.
Puteti inregistra mai multe autovehicule apasand butonul Adaugare alte autovehicule, iar prin apasarea butonului Incheiere
inregistrare finalizati inregistrarea.
Dupa finalizarea inregistrarii un e-mail de confirmare va fi trimis la adresa de e-mail furnizata. Dupa confirmare puteti incepe
achizitiile.
Card auto UNIX
Doresc sa sterg Cardul Auto, ce trebuie sa fac?
Trimiteti solicitarea de stergere la adresa de e-mail
serviciulclienti@unixauto.ro sau la adresa 400632 Cluj-Napoca Str. Fabricii nr. 118 specificand datele de inregistrare.
Ce trebuie sa fac in cazul in care doresc o oferta de pret pentru piese originale de fabrica?
Va rugam trimiteti seria sasiului si denumirea produsului cautat pe adresa de e-mail serviciulclienti@unixauto.ro sau contactati-ne telefonic ori va asteptam la
filialele noastre.
Comanda, cumparare, livrare
Piesa comandata va fi livrata la adresa specificata?
Partenerii cu Cod Partener si contract comercial pot opta pentru livrarea piesei sau pentru ridicare personala. Preluarea
personala poate avea loc doar la Filiala de deservire.
Persoanele fizice si clientii Card Auto pot prelua produsul doar si exclusiv in filialele din reteaua de distributie UNIX Auto.
Preluare pieselor comandate pe Webshop se poate face doar personal la o filiala din aproprierea adresei de livrare
furnizate de Dvs. Pentru Clientii Card Auto cel mai simplu mod de a se informa este conectarea la sistemul nostru cu
detaliile Cardului Auto si vizualizarea ”Filialei de deservire”.
Piesa pe care doresc sa o comand nu este pe stoc. Ce trebuie sa fac?
Se poate intampla ca unele piese sa nu fie disponibile in stoc, dar nu inseamna cu articolul nu poate fi comandat. In acest
caz trimiteti un mesaj la adresa de e-mail serviciulclienti@unixauto.ro cu
numarul Cardului Auto si codul UNIX al piesei, iar colegii nostri va vor informa despre procesul si conditiile comenzii.
Nu am avut nevoie de piesa achizitionata, imi pot recupera banii?
In cazul in care ati achizitionat piesa online, va puteti exercita dreptul de retragere în
termen de 14 zile, informatii
suplimentare regasiti in CGC
In caz de achizitie personala, piesele se pot returna in termen de 8 zile lucratoare, dar se pot
returna doar intacte, fara
urme de montaj, in amabalajul original, nedeteriorat, cu eticheta si codul UNIX intact. Exceptie
de la aceasta regula sunt
lichidele, spray-urile, uleiurile, becurile, produse care nu se pot storna din motive de
asigurare a calitatii. Cele prezentate
nu se aplica pentru garantii sau pentru solicitarile garantiale. Mai multe informatii despre
garantii puteti gasi in CGC
Cum pot plati piesa comandata?
La preluarea personala clientii individuali si clientii Card Auto pot plati produsul achizitionat in numerar sau prin card
bancar. Pentru Partenerii nostri cu cod client si contract comercial sunt disponibile metodele de plata prin virament bancar
si prin sistemul saptamanal de consignatie.
Pasi de urmat pentru lansarea comenzii
Login in webshop cu datele de inregistrare.
Dupa inregistrare selectati produsul dorit, dupa care faceti clic pe butonul In cos.
Dupa apasarea butonului In cos, in fereastra pop-up puteti selecta cantitatea dorita. Dupa selectarea cantitatii dorite apasati
butonul In cos.
Dupa adaugarea In cos apare panoul lateral Cos, care arata produsele plasate in cos pana acum. Daca doriti sa continuati
achizitiile, faceti clic pe butonul Continuare achizitii. In cazul in care doriti sa finalizati comanda, faceti clic pe butonul Mai
departe la Cosul de cumparaturi.
Cu deschiderea cosului de cumparaturi puteti verifica produsele pe care doriti sa le comandati si cantitatea lor.
In panoul In total puteti verifica suma comenzii, puteti schimba locatia de preluare. Dupa ce ati verificat toate informatiile,
faceti clic pe Mai departe la comenzi.
Introduceti informatiile de facturare si de contact, apoi faceti clic pe Mai departe.
Inainte de a finaliza comanda, verificati datele de contact si articolele comandate, apoi faceti clic pe Lansare comanda.
Dupa plasarea reusita a comenzii puteti continua navigarea apasand butonul Catre webshop.
Confirmarea comenzii si lipsa confirmarii
Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare dupa ce comanda a fost lansata. In cazul in care Utilizatorul nu primeste
confirmare in termenul asteptat, in functie de natura serviciului, dar in termen de maxim 48 ore de la lansarea comenzii,
Utilizatorul este liber de obligatia ofertei sau de obligatia contractuala. Comanda si confirmarea acesteia vor fi considerate
ca fiind primite de catre Furnizor sau Utilizator atunci cand acestea devin disponibile. Furnizorul nu isi asuma
responsabilitatea pentru lipsa confirmarii la termen, in cazul in care in timpul inregistrarii Utilizatorul a furnizat o adresa de
email gresita sau din cauza spatiului de stocare insuficient, motiv pentru care nu poate primi mesaje.
Corectarea greselilor de introducere a datelor
In toate cazurile, inainte de inchiderea procesului de lansare comanda Utilizatorul se poate intoarce in etapa anterioara,
unde are posibilitatea de a corecta datele introduse. In procesul de lansare comanda se poate vizualiza si modifica
continutul cosului de cumparaturi, in cazul in care cosul nu contine cantitatea dorita pentru comanda puteti modifica
continutul cosului prin apasarea butonului + sau -. Daca doriti sa stergeti produsele din cos, le puteti sterge apasand
butonul Sterge sau pictograma cos de gunoi de langa produs. In procesul de lansare comanda Utilizatorul are posibiliatea
in continuu de a corecta/sterge datele introduse.
Costurile si conditiile de transport
Persoanele fizice si clientii Card Auto pot prelua produsul doar si exclusiv in filialele din reteaua de distributie UNIX Auto.
Preluare pieselor comandate pe Webshop se poate face doar personal la o filiala din aproprierea adresei de livrare
furnizate de Dvs. Pentru Clientii Card Auto cel mai simplu mod de a se informa este conectarea la sistemul nostru cu
detaliile Cardului Auto si vizualizarea ”Filialei de deservire”.
Nu percepem cost de transport la preluarea personala din filiala a produselor comandate.
Cum pot comanda o piesa originala, de fabrica?
Persoanele fizice pot comanda o piesa originala, de fabrica personal in filialele noastre, cu plata facturii de avans.
Cine poate comanda piese din webshop?
- Persoane fizice, care in prealabil au inregistrat un Card Auto: Inregistrare noua
- Clienti Card Auto, care au inregistrat deja un Card Auto, prin urmare sunt indreptatiti sa utilizeze Webshop-ul introducand numarul Cardului Auto si al numarului de inmatriculare auto: Login Card Auto UNIX
- Comercianti, care detin codurile corespunzatoare (cod partener, parola webshop): Login Card Partener . Important!!! Asiguram livrare doar si exclusiv pentru partenerii nostri comercianti.
Ce ar trebui sa fac daca nu gasesc marca sau tipul autovehiculului in sistem?
Bifati casuta Arata tot pentru a vedea si marcile si tipurile rare de automobile.
Instalati TradeLine
Unde sa instalez programul?
Programul trebuie instalat direct in partitia radacina a calculatorului (ex.: C:\UNIX_TL4) unde este instalat si sistemul de
operare. Nu poate avea o cale de acces lunga.