Filosofia UNIX Auto!
Filosofia noastra
„"Misiunea noastra este sa oferim solutii eficiente pentru problemele si nevoile partenerilor, prin prisma carora societatea UNIX Auto sa fie lider de piata si o afacere profitabila care asigura pe termen lung angajatilor sai loiali un loc de munca stabil, cinstit si un trai decent."”
Valoarea de baza a companiei UNIX Auto sunt “oamenii” care alcatuiesc comunitatea.
Suntem o echipa de profesionisti, talentati, bine pregatiti. Ne straduim pentru a obtine excelenta si vrem sa fim cei mai buni. Ne stabilim in mod constient obiective marete si ne dedicam pentru a le atinge.
„Credem ca principalul motor al succesului nostru este pasiunea pentru profesia noastra.”
Despre UNIX Auto
Activitatea principala a companiei noastre este comercializarea pieselor auto, prin care UNIX Auto Kft. este lider de piata in Ungaria. Oferim servicii profesionale pentru Partenerii nostri si lucram constant pentru a deveni din ce in ce mai eficienti.
Suntem prezenti in Ungaria, Romania si Slovacia, cu peste 170 de unitati.
Sediul nostru central din Budapesta, centrul nostru logistic si filialele noastre au o suprafata totala de aproximativ 120.000 m2. Stocul complet al companiei noastre este format din mai mult de 14 milioane de piese.
Din centrul nostru logistic, situat in sectorul IX din Budapesta, livram produsele catre filialele noastre de mai multe ori pe zi. Pentru clientii nostri, folosim flota proprie de 2.000 de masini pentru a livra piesele comandate direct la usa acestora. Fiecare livrare se face conform unui program bine stabilit, ceea ce face ca sistemul nostru de livrare sa fie extrem de rapid, precis si de incredere.
Utilizam o infrastructura IT unica in sectorul comercial, incluzand un sistem de management de tip ERP dezvoltat intern si un program de cautare si identificare piese, prin care suntem extrem de inovatori pe piata.
Angajatii nostri isi pot efectua munca de zi cu zi intr-un mediu de lucru confortabil, de inalta calitate, iar in Sediul Central si Centru Logistic din Budapesta, avem la dispozitia lor restaurante si cafenele proprii - in care pot servi: cafele bune, sandvisuri de calitate respectiv mancaruri tradi?ionale si mancaruri dietetice.
Oferim angajatilor UNIX imbracaminte moderna, de inalta calitate conform functiei ocupate in cadrul companiei, de la aspectul elegant business, la echipament de lucru si pantofi de protectie tip sport, in care si excursia din weekend poate fi efectuata confortabil.
Pentru noi o valoare de baza importanta este apartenenta si spiritul de echipa, astfel organizam in mod regulat programe de team building pentru angajatii nostri, iar Mos Nicolae UNIX intotdeauna ofera surprize copiilor acestora.
Paseste la nivelul urmator: te asteptam in echipa UNIX,
TE ASTEPTAM IN ECHIPA UNIX AUTO!!
Despre candidatura
Ofertele noastre de locuri de munca sunt publice si contin informatiile legate de cerintele si asteptarile noastre, de care veti avea nevoie pentru a ocupa cu succes functia pentru care ati candidat. Pentru a candida apasati pe butonul “Candidez".
Pe langa introducerea datelor personale in Fisa de Inscriere, va rugam sa completati si campurile obligatorii. Acestea pot fi diferite de la o functie la alta, dar sunt importante, pentru a obtine o imagine mai complexa despre Dumneavoastra.
Este interes comun sa gestionam corect datele Dumneavoastra, astfel doar dupa citirea si acceptarea Declaratiei si a Regulamentului privind protectia datelor puteti continua procesul de aplicare.
Apasand pe butonul “Candidez" ne trimiteti candidatura, prin care datele Dumneavoastra si documentele atasate vor fi inregistrate in baza noastra centrala de date.
Va trimitem un e-mail de confirmare despre primirea cu succes a candidaturii, pe adresa de e-mail oferita de Dumneavoastra, in care regasiti datele de referinta: functia la care ati candidat, identificator candidatura.
Daca nu ati primit e-mail de confirmare, va rugam sa verificati si fisierul Spam al contului Dumneavoastra de e- mail.
Dupa inchiderea cu succes a acestei etape, putem incepe procesul de selectie.
Procesul de recrutare
1. Preselectarea aplicatiilor incarcate:
Odata ce candidatura Dumneavoastra ajunge la noi, colegul HR responsabil pentru functia respectiva o evalueaza si o compara cu cerintele noastre privind pozitia aleasa. Evalueaza candidatura pe baza CV-ului si a Scrisorii motivationale - aici dorim sa mentionam: spre deosebire de legendele urbane, noi chiar citim si Scrisoarea motivationala.
In termen de cel mult 10 zile de la trimiterea candidaturii va prezentam decizia noastra prin e-mail.
In cazul in care pe baza CV-ului va invitam sa participati la un interviu, exista posibilitatea de a participa la urmatoarele etape - in functie de pozitie:
- Interviu personal
- Interviu Skype
- Teste - profesionale/lingvistice/aptitudini/personalitate
- Practica situationala
Pasii si elementele procesului de selectie sunt adaptate functiilor, iar prin urmare difera de la o pozitie la alta.
Va prezentam cateva exemple:
In cazul in care candidati pentru o pozitie de lucrator in depozit in Centrul nostru Logistic
Aveti posibilitatea de a alege cand veniti la noi pentru un interviu de grup. In cadrul acestei intalniri va prezentam detaliile functiei de magazioner, si puteti adresa intrebarile Dumneavoastra colegilor de la HR si Managerului de depozit.
Intalnirea se incheie cu o discutie personala cu colegul de la HR si o prezentare la fata locului. In cazul in care sunteti angajat, colegul de la HR initiaza procesul de angajare.
Pentru pozitiile ne-fizice legate de sediul central, depozite si centrul logistic, puteti conta pe urmatorii pasi:
2. Interviu Etapa I
Unul dintre colegii HR va va contacta telefonic pentru stabilirea unei discutii. In cadrul unei intalniri personale - sau a unei discutii Skype - colegul de la HR va avea ocazia sa va cunoasca abilitatiile profesionale, motivatiile personale precum si Dumneavoastra va formati o imagine mai clara asupra sarcinilor legate de functie.
3. Interviu Etapa II
In cazul in care decidem sa continuam procesul de recrutare, colegul nostru va va contacta telefonic pentru stabilirea unei date pentru un interviu Etapa II, la care va participa si Managerul superior/ Managerul tehnic.
In timpul interviului, in functie de pozitie, personal sau online, exista posibilitatea sa completati diferite teste (profesionale/lingvistice/aptitudine), la fata locului sau se efectueaza exercitii situationale.
4. Test de personalitate online
In cazul in care candidati pentru o functie administrativa sau de management, la procesul de selectie se mai adauga si completarea unui test de personalitate. Acest lucru poate fi efectuat si de acasa sau in conditii linistite de oriunde, unde aveti posibilitatea sa-i alocati o atentie neintrerupta timp de 30-40 minute.
5. Solicitare referinte
In timpul procesului de selectie va putem solicita acordul sa discutam pentru referinte cu una sau doua persoane care au deja experienta de lucru cu Dumneavoastra. Acest lucru ne ajuta sa luam o decizie buna.
6. Inchiderea procesului de selectie
Daca totul decurge bine la sfarsitul procesului de selectie veti primi o oferta financiara scrisa din partea companiei noastre, pentru ocuparea pozitiei. In cazul in care acceptati oferta financiara, demaram procedura de angajare.
Daca nu avem posibilitatea de a continua procesul de selectie, va trimitem informare despre acest lucru prin e-mail sau telefonic.
Daca in baza experientei si cunostintelor Dumneavoastra profesionale nu putem sa va angajam pe pozitia la care ati aplicat in cadrul procesului de selectie, dar va consideram potrivit pentru o alta pozitie disponibila, colegul de la HR va discuta cu Dumneavoastra daca doriti sa participati la procesul de selectie pentru cealalta pozitie.
ALTE INFORMATII
Procesam datele Dumneavoastra in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.